oh shit brad pitt



såhär ser jag ut just nu, totalt utan smink & stressen rycker mig sådär i jackärmen. som jag har nämnt så åker jag ner till jönköping imorgonbitti, i släptåg har jag med mig en vän som ska göra mig sällskap. efter att tåget rullar in klockan 10 på resecentrum blir de en snabb frukost för att sedan möta upp elin för en fotografering. eftersom att morgondagen e fullspäckad kommer jag heller inte hinna med att blogga innan jag kommit hem, vilket lär bli någon gång på kvällskvisten.. nu måste jag faktiskt springa ner till bussen så att jag inte missar pendeln, hähä de e ju så typiskt mig. så länge får ni ha de super så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: QN

fin bild i headern!

2010-10-21 @ 22:39:44
URL: http://payback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0