som en prydnad uppenbarad från de blå

idag när jag skulle hämta nyckeln ifrån min systers jobb så tog vi även hem deras lille vovve på en gång. så fort vi kommit runt hörnet utanför nk så sätter sig hunden framför en stor pelare & skiter mitt i gatan (!!!) jag började skratta & sa till rebecca att vi inte hade någon påse varpå hon försöker smita iväg, i samma stund kommer en stor, skallig, sur & enormt fet vakt utspringande ifrån en affär & säger "ursäkta ni får ta upp de där" & pekade på den minimala korven som låg som en prydnad på gatan.. jag fick ur mig att "de e inte våran hund, vi hämtade precis upp den" & han sa surt tillbaka "de spelar ingen roll, de e erat ansvar" där stog jag som en idiot & skämdes, i hopp om en smart syster så ringde jag henne & möttes av ett skrattanfall.. de slutade med att jag fick en servett ifrån nk;s korvmojj & plockade skiten med bara händer, sprang sedan runt med den där korven i handen innan jag hann leta upp en riktig papperskorg. ångrar nu att jag inte tryckte upp den där skiten i ansiktet på vaktfan!

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha förlåt, men lät roligt, men mindre nice ^^



Hoppas din dag vart bra. :)

2010-10-01 @ 23:37:47
URL: http://emiliijahliiindh.blogg.se/
Postat av: Mikaela

HAHAHAHAHA! jag skulle ha gjort de till en boll och frågat vakten om han ville ha en chokladboll...

2010-10-01 @ 23:43:18
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0