somebody, take me back to the days

sitter här på mitt rum & lyssnar på musik, försöker även att ladda upp för att sedan ta i tu med en & annan läxbok som väntar otåligt. varför känns de alltid som om jag läser baklänges & att alla rader med kemiska kombinationer bara blir fler & fler ?

sitter för övrigt & längtar tillbaka till tunisien, de e galet hur man kan uppskatta saker & ting när de redan e förbi.. nu går jag här hemma & väntar in nästa sommar, men innan dess måste jag plågsamt vandra igenom denna kyliga höst & den kommande vintern. media säger att denna vinter kommer bli den kallaste på 1000 år, vad tror ni ? själv har jag redan börjat hamstra på mig både kläder & mat för att sedan göra som björnen, jag ska gå i ide..


Kommentarer
Postat av: rebbiz

Grym header:D

2010-10-04 @ 17:53:23
URL: http://rebbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0