till my dying day

jag mår bra idag & de tackar jag för.. dock har jag noll inspiration till att blogga så istället hade jag tänkt att ta en titt på kungarna av tylösand, reprisen alltså. de finns inte alls mycket till att göra här hemma så jag kanske beslutar mig för att avsluta tävlingen jag drog igång för några veckor sen.. minns ni detta;

nu e de äntligen dags för att köra igång en tävling igen & jag e stolt över att meddela att denna gång e de ett samarbete med det välkända företaget simplesmile. simplesmile e känt för sina strålande tandbleknings produkter till bra priser.. som vinnare i denna tävling får du ett paket utav den populära tandblekningen "classic" värde 395:- samt den rykande heta nyheten superskenan som ännu inte har lanserats på marknaden.

jag har själv provat på att bleka tänderna med denna produkt & jag blev galet överaskad, de fungerade bättre än väntat! redan efter den första blekningen såg jag en enorm skillnad & efter endast 3 omgångar med behandlingen har jag fått de resultat jag ville ha!

för att vara med i tävlingen skriver du en kommentar i detta inlägg där du meddelar att du e med & tävlar om denna heta produkt. sedan e de bara att hålla tummarna. för en större chans till vinst innebär de att du med din blogg eller facebook tipsar om denna tävling i min blogg & sedan länkar inlägget till mig, då kan jag klart & tydligt se att du har gjort vad som krävs. de var väl inte så farligt ? håll nu tummarna så kanske de e just du som får denna produkt skickad till just din brevlåda inom de kommande tre veckorna!




ni som inte har anmält er ännu har sista chansen att göra de nu, anmäl er här

Kommentarer
Postat av: B E C C A

Hej!

Vill du bli helgens blogg? Kika in och anmäl dig! :)



KRAM

2010-10-06 @ 14:17:10
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/
Postat av: B E C C A

SVAR: Härligt! :D

2010-10-06 @ 14:45:08
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0