hur kan man någonsin vara berädd ?

en dag som började helt underbart gick mot de mörkaste vatten som de alltid gör. de e inte ovanligt att jag har uppfattat en situation på ett helt annat sätt än vad den egentligen e. de e dags att rycka upp sig, sluta ramla ner i de gamla fotspåren & istället växa till sig.. på fredag åker jag ner till jönköping, jag antar att jag bara blir kvar där över dagen. saker & ting ser ut om en stor röra just nu, ett kråkbo, & mitt i kråkboet bor jag, de börjar bli dags att fly fältet nu känner jag. & nu säger jag godnatt, samt förlåt för mina humörsvägningar..


Kommentarer
Postat av: lovisa

Usch det lät inge vidare:(

2010-10-18 @ 13:27:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0