hemma

hej på er där ute. jag slutade tidigt idag & sitter nu här hemma & väntar på att min mami ska komma hem. natten var lång & trots att klockan e strax efter 14.00 så känns de som om de redan vore kväll. de blev inte heller många timmars sömn inatt vilket jag fick sota för idag, jag måste även medge att dagen var ett helvete fram till lunchen då jag faktiskt såg en vändning. kanske e de nu jag faktiskt börjar leva, att leva på riktigt. kanske e de nu när datan e totalt rensad & jag kravlat på botten som jag kan ta mig upp igen. de finns många frågetecken, men med tiden kommer jag att hitta svaren på varenda fråga.

nu känns de trots allt väldigt bra, ska senare åka in till stan för att köpa mig ett par snygga skor & sedan börjar jag att packa. helgen e planerad in i minsta detalj, för på fredag åker jag ner till jönköping, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0