illis quos amo deserviam - för dom jag älskar, offrar jag

hej på er, hoppas att allt e bra med er trots denna dystra & regniga oktoberdag.. idag har jag varit på toppenhumör, trots en del strul i skolan & en tröttis i bagaget så tycker jag att jag har klarat av dagen otroligt bra. kanske e de pga att dom senaste dagarna har fått mig på ett positivt tänkande, men "man ska inte ropa hej förrän man e över ån"

jag håller även på att planera inför en kommande resa ner till jönköping då jag har fått en förfrågan utav elin kero s.k "nevnarien" ang en fotografering. detta e då planerat v.42 & ska bli enormt roligt!

men men, nu ska jag ta en liten avkoppling med massage & sedan blir de till att plugga. jag vet att de e nu de gäller & om jag ska in på den linjen jag vill så e de till att kämpa nu i sluttampen.. I'm gonna make it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0