aftonbladet, you're fooling yourself


alltså jag måste skriva av mig för just nu känns de som om hela jag bubblar utav ilska & allt vad de e. jag kan även säga att jag inte gör detta för att skydda sebbe & han e säkert glad och stolt över att aftonbladet precis gjorde "reklam" för honom. men de e inget snack om saken.. jag tycker att detta e så otroligt löjligt, bara för att man inte e helt okänd så ska man heller inte söka till idol ? samma sak som om de skulle sitta & säga "berit svensson 20 år & har tagit sånglektioner i 10 år, vad gör hon i idol ?" alltså seriöst, bara för att man har synits & setts ett fåtal gånger så finns de ingenting som säger att dom skulle vara mer erfarna än någon annan som söker till idol. kan även säga så att jag tycker att de e extremt löjligt att dom jämför sebastian & geir eftersom att sebbe e hälften så gammal som honom, & var de någon som reagerade på kevin borg som vann för något år sedan ? han var minst lika välkänd som båda dessa grabbar e tillsammans. assa jag förstår inte riktigt, varför ska man alltid vända något till de negativa ? låt dom vara glada & stolta över sin guldbiljett. jag hoppas innerligt att ingen av dem varken tar åt sig av de aftonbladet precis publicerat eller vad någon ens skulle säga. dom har rätt till sin plats för deras talang, de e sveriges idol 2010 som söks & inte "nykomlingen 2010"

Kommentarer
Postat av: helena

Håller med dig! Han är ju bara 16 år och har hela livet framför sig att utvecklas... Varför skulle inte han ha rätt till professionell hjälp som alla andra?

2010-09-10 @ 19:38:33
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en snabb titt i min blogg och se efter om den kanske är något för dig, skulle vara superkul ^^

Kram!



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-09-10 @ 19:38:42
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: camilla

WORD.

och om dom nu vore väldigt kända och framgångsrika inom branchen skulle dom ju inte ha sökt, dom söker ju för att dom vill utvecklas och kunna hålla på med endast musik, håller helt och hållet med dig!



Sebastian då...,det tycker jag bara är kul att han nu är med i idol för talang räckte inte för hans drömmar och karriär,LYCKA TILL ennu en gång åt honom!! :)

2010-09-10 @ 23:30:33
URL: http://samillla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0