goodnight

nu ska jag straxt krypa ner i min varma säng & sova, jag har lovat mig själv att sova många timmar inatt. buhu, jag undrar  verkligen hur de kommer gå eftersom att jag ska upp kl 06.00 imorgon. förstå vad skönt om man skulle gå längre skoldagar mån-tors då hade man ju kunnat vara lediga på fredagen också ? oh herregud, jag vill inte ens tänka tanken på hur underbart livet hade varit då. jag tycker att vi spenderar alldeles för mycket tid åt skolan, tänk er en vanlig skoldag 08.00-15.20 de e ju för fan fler timmar i skolan än vad vi sover om nätterna..

om jag hade varit 18+ hade jag skapat mig ett eget parti som skulle hetat "längre helgpartiet" vilka av er skulle inte ha röstat på mig då ?



Kommentarer
Postat av: Emily

Lätt att jag skulle röstar ;) hehe. Jag är 21 :) Så jag är inte så "ung" känner mig faktiskt rätt jäkla gammal. Haha :D Din tid kommer, de kommer när man minst anar det!FAN VAD SJUKT att du länkade till din tävling för jag har suttit i flera dagar och sagt till Min pojkvän att jag vill bleka mina tänder och kollat runt lite på nätet. :)

2010-09-16 @ 22:13:21
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: sebastian uusitalo eller krantz?

2010-09-17 @ 00:29:36
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0