I'm taking a road trip

nu sitter jag uppe på mitt rum & ska straxt kika på en debatt inför skolan imorgon, dock e jag inte så insatt i politik så jag lär väl somna till deras ständiga tjat om skatter &
allt vad de e..

jag har i vilket fall haft de riktigt trevligt uppe i stockholm i helgen trots lite knasigheter. när jag skulle vinka av rebecca på stationen idag fick jag mig en riktig chock, stötte på en person som tycks dyka upp vart jag än befinner mig i vårat avlånga land.. men men, nu måste jag avsluta här. godnatt!







Kommentarer
Postat av: hanna

ooh, vad äre för snygg jacka din kompis har skaffat sig? (:

2010-09-05 @ 23:28:44
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0