östasiatiska

ja, idag var jag alltså en sväng till storstan stockholm där min pappa, hans flickvän & min lillebror hade fått för sig att åka till östasiatiska museet. jag som inte alls känner mig road inför olika slags museer följde dock med, ja vad gör man inte för att träffa pappsen ? jag tyckte ändå att de var en helt okej sväng vi åkte på & kul att få träffa den andra delen av familjen..

nu sitter jag i mitt rum & vill krypa ner i sängen. de känns som om de vore minusgrader här inne & jag vill bara stänga mina ögon & sova för natten..





Kommentarer
Postat av: Erica Arebo

sv: Åh, tack detsamma! Sjukt söt är du dessutom :)

kram

2010-09-27 @ 18:26:54
URL: http://ericaarebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0