det enda siktet är mot botten

usch, är så himla besviken över resultatet ifrån gårdagens fotografering. jag hade faktiskt sett fram emot lite nya bilder, bl.a till min kommande design men också litte nytt till bloggen. jag är verkligen inte besviken över fotografens jobb, utan hon var superduktig och i övrigt blev bilderna riktigt fina. men på något sätt var det som om jag fick allt det där fina att bara dö ut.. jag behöver nog en liten egoboost snart, men hur ? allt känns så himla uselt för tillfället och jag vill bara bort. bort bort bort.. blä!

en bild utav fyra timmars arbete kan jag publicera, de flesta andra försvann i papperskorgen på direkten.. allmänt stel och insjunket ansikte, vart är jag på väg egentligen ?


Kommentarer
Postat av: TOWE

fin bild! :)

2011-04-10 @ 20:32:58
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0