fem konstiga sanningar om mig

1. när jag är på besök hos människor som jag inte känner eller som jag inte har så nära relation med, så blir jag inte hungrig. jag har svårt för att äta både borta men också ute på restaurang där det är mycket människor. folk frågor ofta om jag lider utav ätstörningar..

2. jag äger endast vita bh;ar, kom på mig själv för någon vecka sedan med att jag endast äger två bh;ar som inte är vita. båda dom är röda.. konstigt eftersom att jag hatar färgen röd.

3. mina vänner klagar alltid på att jag går fort. men någon sa till mig att enligt en undersökning så lever människor som går fort längre än de som går sakta. vilket måste betyda att jag kommer att leva länge ?

4. i samband med att jag fick min spyfobi så slutade jag att gå på toa. (jag var rädd för att jag skulle upptäcka att jag var dålig i magen) jag gick inte på toa på ca en vecka utan mådde illa och hade jätteont i magen. min familj förstod aldrig varför så dom tog mig till doktorn, där klämde dom på min mage och kom till slut fram till att jag var förstoppad. haha

5. jag äger ännu inget spotifykonto, utan jag använder mig fortfarande utav youtube där jag har över 1100 låtar sparade som favoriter. jag kollar alltid på klipp med lyrics till, vet inte varför men det har suttit i sedan flera år tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0