glada nyheter


vindruvor och vatten framför big brother, låter det inte som om det var ett bra avslut på dagen ? kollade även min mail lite fort nu innan jag ska sova, och jag kan inte låta bli att le åt alla erbjudanden och idéer jag får in. måste verkligen se till att svara på de där mailen imorgon, så ni får gärna påminna mig då det faktiskt handlar om bloggens framtid.

jag tycker även att jag har rätten till att le. för jag minns då folk skrattade åt mig och sa "vem bryr sig om en blogg" och det var flera år sedan, då Kenza slog igenom. jag minns att jag ville leverera något, komma med något som skulle kunna påverka andra människor på ett eller annat sätt. och se, jag är halvvägs på väg. man kan lyckas, alla kan lyckas. allt du behöver göra är att tro på dig själv och din egen styrka!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, allt bra? :)

2011-04-15 @ 08:38:40
URL: http://jjulleeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du gravid med Sebastian Krantz????

2011-04-15 @ 10:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0