goodmorning

jag lär ha drabbats utav någon slags sömnsjuka.. kom hem ifrån skolan kring tre och var precis klar med ett blogginlägg då det plötsligt blev strömavbrott här i huset. (ja ni ska bara veta vad det blåser och flyger grejer här utanför). så när jag ändå inte hade något fungerande internet tänkte jag att jag lika gärna kunde vila lite på spikmattan, tills även det gick åt helvete när jag somnade där med tuttarna i vädret.. har sovit tills nu och vaknade upp mitt i en dröm om katter, varför smakar och luktar nu allt i min omgivning kattpiss ? vi som inte ens har någon katt ?

ojoj, mycket text, liten verkstad. dags att göra lite nytta..


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du gradvid eller var det bara ett ptrick?

2011-04-07 @ 18:58:11
Postat av: Ida B

Det är inte mycket bättre väder i skåne, låter ibland som om taket ska rasa in :/



fin bild :)

2011-04-07 @ 19:27:43
URL: http://www.therealking.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0