kisses don't lie

kom ganska nyss hem ifrån Stockholm och sitter nu med min banan i handen. fy tusan vilken helg jag har haft men jag ska verkligen inte klaga, har träffat så otroligt härliga människor och faktiskt fått mig en liten tankeställare. jag är jätte ledsen över att jag inte har bloggat något under helgen, och att jag inte talat om det tidigare, men jag kände att det bästa bara var att koppla bort bloggen och alla måsten under dessa tre dagar.

men nu är jag back on track som man brukar säga. är dock en aning sliten efter två långa nätter med både bra & mindre bra människor. ibland förstår jag bara inte hur folk kan bete sig på ett så otroligt korkat sätt, men det är upp till dom. jag är så sjukt tacksam över att jag föddes till en självständig människa som kan stå upp på egna ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0