kokar snart över

alltså när ska alla motgångar ta slut egentligen. fick nyss intagningsbesked ifrån ett utav "mina" gymnasieval, men det var ju helt fel skola, en skola som jag inte ens har sökt till.. jag fattar ingenting, det stod även att jag tydligen skulle flytta till Trosa vilket ligger ännu mer borta i skogarna än vad jag redan bor. helt sjukt att människor inte kan sköta sina jobb och varför lyckas jag alltid få ta smällarna för det ? så himla typiskt alltså..

dessutom har jag haft två nationella prov i engelska idag, vilket tog mig tre timmar att göra klart. inte har vädret gjort min fredag bättre heller.. för andra dagen i rad så är det storm här. ena stunden är det sol och värme, andra stunden haglar det och allt man ser är ett enda yrväder med löv.. vilken otroligt bra början på helgen, hoppas bara på att det jämnar ut sig mot kvällen då det blir galej här!

hur har eran start på helgen varit ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ljug inte. trosa är mycket mer centralt än där du bor :p

2011-04-08 @ 19:45:29
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0