lite tankar och funderingar


har precis kommit hem ifrån skolan och slog mig ner i soffan på direkten. jag tror att helgens bravader börja sätta min kropp i obalans nu då jag känner mig riktigt nere. fryser och somnar på lektioner, vilket inte är särskillt ovanligt men ett starkt tecken på att jag inte mår riktigt hundra. har även tusen tankar som snurrar i mitt huvud, kring flytten, kommer jag in på det gymnasium jag vill gå, och när får min syster sitt efterlängtade barn ? jag spricker snart utav rastlöshet. varför snurrar veckorna på samma sätt om och om igen ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag menar inte att vara otrevlig eller någonting så, men snälla kan du inte brätta en gång för alla vad som egentligen hände mellan emma o dej o varför folk går runt o säger att du är gravid?

så därför frågar jag dej nu, eftersom de bara är du som vet sanningen, vad är det som händer?

kram

2011-04-12 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0