mina åsikter om storbloggarna


tidigare idag fick jag en kommentar utav en tjej som heter Claudia, där hon gav som förslag att jag skulle skriva lite om vad jag tyckte om "storbloggarna". varför inte tänkte jag, så här har ni mina åsikter om de bloggare hon själv valde ut..

Paulina ''Paow'' -  hon verkar vara en trevlig och söt tjej med skinn på näsan, vilket kan visa sig vara både positivt och negativt vid olika tillfällen. utav någon anledning så klassar jag fortfarande Paulina som en utav "fjortisbloggarna" men måste säga att hon verkar vara den med mest antal hjärnceller utav den där gruppen bloggare..

Kenza - supersnygg tjej som verkar vara väldigt stabil i sig själv. själva bloggen kan vara en aning enformig till och från men bilderna gör hela grejen. & klädstilen ska vi inte ens tala om, riktigt cool!

Nemo - jag har helt ärligt aldrig kollat hans blogg. det enda jag vet är att han har varit med i tvprogrammet kungarna av tylösand där han var lite utav en mansgris, får man säga så ?

Alexandra ''Kissie'' - enligt mig är hon endast en patetiskt fjolla, som kritiserar andra men som aldrig kan ta kritik själv. förr läste jag hennes blogg för att jag tyckte att det var ett roligt tidsfördriv, tills jag började inse att hon faktiskt finns på riktigt. då blev jag bara rädd!

Hugo Rosas - bloggvärldens hunk, supersnygg och riktigt rolig.. och utav det lilla jag har pratat med honom så har jag fått ett väldigt bra intryck utav honom, trevlig och social.

Sebastian Krantz - han är väl den där killen som jag bara vill döda och krama sönder på samma gång. han går mig på nerverna men driver också den blogg som jag kollar in på först utav alla. jag tycket att det är svårt att bedöma honom efter bloggen utan att dra in saker utifrån.. men han är skit rolig, irriterande, snygg och ful på samma gång!

Kommentarer
Postat av: - CLAUDIA ;

Gulligt av dig att länka mig du! & bra åsikter !

Din sista åsikt kring sista bloggaren är super haha gott skratt där!

2011-04-06 @ 12:39:00
URL: http://oonlyyouknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0