Det är du bara du som har möjlighet att styra över livet

Idag är det äntligen fint väder här i Stockholm. Det var som om jag redan gett upp hoppet för en allra sista sommardag, men tack gode gud för att jag blev motbevisad.. Mest av allt önskar jag väl bara att alla årstider bara slår om, att det liksom aldrig blir någon riktig vinter med snö och blask igen. Tänk vad underbart det vore, att slippa alla fula dunjackor och tjocka stövlar för att inte frysa ihjäl på måndagmorgonen när man ska till skola och jobb.

Jag har i vilket fall snurrat runt på lite spännande utflykter de senaste två dagarna så jag måste ursäkta för den dåliga uppdateringen. Jag ska gottgöra er, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0