Det är en jävla bit till bussen alltså

Fy helvete vad det är kallt idag! Är för tillfället på väg mot bussen för ytterligare en dag på gymmasiet. Om jag ska vara ärlig har jag lite smått panik med tanke på att det är kodlås i entrén och jag kan dessvärre inte minnas att jag fått någon himla kod.. Vaknade hur som helst upp bredvid en trött själ som jobbade hela kvällen igår, jag ska erkänna att det därför inte var det lättaste att slita sig ifrån sängen imorse. Men men, nu får vi hålla tummarna för att dagen går fort så att jag kan få komma hem igen! Later

Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Jobbigt :(



Kika in i min blogg där du just nu får GRATIS frakt och grymma rabatter på in1.se där du kan köpa din egna jumpsuit :) Unikt erbjudande - endast hos mig!! (Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/gratis-frakt-och-rabatt-pa-din-inone-passa.html) Kram

2011-08-24 @ 13:18:32
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0