Fem minuters cyklande är som ett helt träningspass

Ligger för tillfället sked med min lilla Wilma i soffan, men det är okej för mig, för inatt ska vi snarka ikapp igen. Det är nästan så att det känns som om jag blivit nykär, just bara för att jag är så himla glad att hon är hos mig.. Min lilla pärla!

Hur som helst så har jag varit i stan och träffat några vänner, tillsammans satt vi och plågades utav tunghäfta och värmeslag inne på café60 innan vi gick ut för en nattpromenad.. Vi tog till slut taxi hem till Johanna och därifrån tog jag sedan cykeln hem, och jag kan säga er att efter att ha cyklat i fem minuter på en grusväg, backe upp och backe ner, kan jag lova er att jag svär inför måndagens idrottspass på tre timmar.. Min kropp är helt enkelt inte gjord för att träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0