Första dagen på gymnasiet avklarad

Hallelujah, denna dag gick ju faktiskt riktigt bra trots allt.. Jag kan försäkra er om att jag inte var dyngsur när jag klampade in där med mina kängor, dock kan jag väl medge att jag såg förjävlig ut ändå. Det var inte lätt ska jag säga er, att varken stå ut med den pinsamma tystnaden i klassrummet eller att se sig själv i speglar vart man än gick. Jag ser numera ut som en tonåring som precis har kommit in i puberteten, haha jävla hormoner som spökar..

I övrigt känns klassen helt okej, har inte hunnit få någon vidare bild utav alla men så är det ju. Vi har trots allt tre år på oss att lära känna varandra. Nu ska jag sätta igång och tvätta, diska, bädda rent i sängen, städa och allt sånt där annat som man måste göra när man bor själv. Imorgon får jag dessutom finbesök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0