Svar på era frågor



Jag kan ju börja med att säga tack så mycket, eftersom att jag har varit väldigt smal som liten så har jag verkligen fått kämpa mig till den kropp jag har nu. Jag är annars inte den personen som vill påverka folk med vikt och andra ideal, eftersom att jag verkligen inte tycker att man ska sträva efter att vara en size zero, utan att man istället ska vara nöjd med hur man ser ut. Hur som helst så är jag 161 cm lång och till det väger jag 46 kilo, denna siffra pendlar ett eller två kilo upp och ner hela tiden beroende på hur jag mår, vilken årstid det är osv.. Men som sagt, jag tycker inte att man ska sträva efter någon speciell vikt eller kroppstyp eftersom att det allt för ofta kan gå väldigt snett.. Var nöjd med dig själv och undvik att jämföra dig med andra!

Kommentarer
Postat av: Angie

Grymt fin blogg! :)

2011-08-08 @ 14:02:25
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra där Julia! Alla är olika och är man trygg med sig själv blir man vacker! Man kan aldrig bli någon annan men man kan vara sig själv...

2011-08-09 @ 09:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0