Jag saknar dig

Någon av er kanske minns att jag var på förhandsvisningen utav filmen Jag saknar dig i våras. Då kanske ni även minns att jag tyckte att den var riktigt bra och rekomenderade er att se den. Nu har den äntligen biopremiär den 19e augusti, det får ni bara inte missa!

Såhär skrev jag efter visningen "Filmen var baserad på en verklig historia som handlade om ett tvillingpar där en utav dom senare i filmen dör, vilket också gjorde att filmen satte sig djupt in i hjärtat. Ena stunden hörde man hur alla i biosalongen satt och snyftade, men i nästa sekund ekade skratten, filmen hade i vilket fall ett riktigt bra innehåll och jag skulle absolut rekomendera er att se den."

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, den verkar super bra ju.. Börjar nästan grina av trailern. Thih. Annars, allt bra med dig tjejen? :) Pussar!

2011-08-16 @ 12:51:11
URL: http://idabjelkert.blogg.se/
Postat av: cassandra

Åh, jag har läst den boken. Var ett tag sedan och längtar verkligen tills filmen kommer upp på bio!

2011-08-16 @ 16:36:29
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0