Lägenhetsstatus för onsdagen

Bakom kylen sitter det en liten spindel, en liten men en fortfarande livsfarlig spindel som ger mig rysningar längs hela ryggraden. Jag har även, för första gången sedan jag flyttade in här, tvättat kläder. En tröja är helt sönderstrimlad, några nitar på mina pimpade shorts saknas och nu hänger det tvätt på tork i hela lägenheten. Kylen är tom, jag kom även på mig själv att dricka vatten ur en bållare för att jag inte har orkat diska och därmed inte har några rena glas. Wilma har varit allmänt jobbig och har gått runt och gnällt hela dagen, som grädde på moset så hittade jag blodfläckar på mina lakan. Ja, det var bara att konstatera att hundar också kan ha pms..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0