Ni ska inte bry er om jag ljuger ihop någon historia




Ni behöver inte oroa er, varken för att jag och mina vänner spiller popcorn i soffan eller att jag skriker i panik över odödliga megaspindlar som springer över mitt golv. Mamma, du behöver inte oroa dig över att jag saknar dig ibland, och mina gamla ex ska inte tro att jag hade gjort vad som helst för lite sällskap om nätterna. Ni ska inte oroa er över att mina vänner kommer hit och äter upp min mat, och framförallt så ska ni inte bry er om att jag nästan slog ihjäl mig i duschen här om dagen.

Ni ska väl heller inte ägna någon sekund åt att tro mina ord när jag säger att jag vill sova bort dagarna. Att jag tappade dagens middag på stolen och att jag går vilse i matbutiken. Bry er inte om att jag inte vågar kolla under sängen och att jag kramar mina nallar hårdare för var timme som går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0