Mamma jag är hypokondriker och har nog fått halssjukan




Efter att ha cyklat runt hela trollbäcken, blivit uppraggade utav ett gäng glada killar, tagit ett jacuzzibad och tryckt i oss lite onyttigheter så har nu Johanna rullat iväg med taxi för att sova i sin egen säng. Ni kanske undrar vem Johanna är och det är så att vi består utav samma kött och blod då vi faktiskt är kusiner. Det är inte mer än femton minuters gångavstånd mellan oss vilket resulterar att vi ofta tillbringar våra lediga timmar med varandra.. Ganska logiskt med tanke på att både hon och jag är nyinflyttade i detta område.

Nu känns det dock som om jag skulle ha bytt ut snabbmaten till taggtråd vid middagen, vilket jag förhoppningsvis inte gjorde. Men, för att vila upp mig inför ännu en hygglig soldag i rålis med vänner så är det nog dags att krypa ner i sängen nu.. Så godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

hörliga bilder :)

2011-08-04 @ 09:19:37
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0