Cheers to a new year and another chance for us to get it right


Jag kan verkligen inte somna. Har huvudvärk så det heter duga och springer omkring här hemma för att leta fram allt tills nyår. Alla planer är spikade, middag hos finaste Johanna med ett gäng härliga personer och sedan drar vi vidare ut för att slå klackarna i taket. Dessutom kan jag fortfarande inte smälta att jag faktiskt är singel nu. Det gör ont i mig, man inser inte vad man har förrän det är för sent, och det stämmer verkligen. Jag är dock inte en person som ältar saker, så jag lämnar allt som hänt under 2011 bakom mig och lämnar istället plats åt allt nytt..

Hur hade ni andra tänkt att fira erat nyår ?

Kommentarer
Postat av: Gott nytt år!

I'll kiss you on new years eve!

2011-12-30 @ 12:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0