Counting down to zero just to start again


Idag har jag en riktig fuldag vilket också får mitt humör att sjunka till botten. Dessutom är planerna för nyår fortfarande en aning grumliga och det är bara två dagar kvar, kan ni fatta det. Två ynka dagar kvar tills början på ett helt nytt år! Ett nytt år innebär nya mål och riktlinjer, kan inte vänta en sekund till för att få kasta ut det gamla och in med det nya!

Just nu sitter jag (som vanligt) på sängen och ska straxt röra mig in mot stan för att möta upp min vän Karwan. Har ingen aning vad vi ska hitta på men någonting ska väl kunna gå att fixa. Förresten knakar det i hela väggarna här i lägenheten, vågar man tro att det är något annat än den nya stormen som är på väg ? Usch..

Kommentarer
Postat av: claudia - my life and my choices.♥

jättesöt är du, håret blev ju snyggt.

Hoppas du har haft en bra fredag!

2011-12-30 @ 21:36:31
URL: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0