Den som ler istället för att ryta är alltid den starkare


Har mest sovit sedan jag kom hem ifrån skolan. Vaknade sedan upp med en allergisk reaktion men som lyckligtvis har lagt sig nu. Det känns en aning läskigt att känna hur halsen börjar smärta samtidigt som ena armen blir helt knallröd. Tror inte att det är något annat än att jag är känslig mot något material som finns i soffan, har nämligen känt av detta ett flertal gånger..

Nu sitter jag dock och inväntar att idol ska dra igång igen innan jag hoppar i sängen. Hoppas för kung och fosterland att det blir Robin och Moa som står i finalen nästa vecka, trots att jag tycker att dom alla tre är otroliga talanger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0