Har införskaffat mig ett par nya skor ifrån Tiamo


Yep, har under eftermiddagen varit en sväng till vingåkers factory outlet och eftersom att jag hoppas på en utlandsresa nu framöver, så sparar jag på varenda öre. Dock hittade jag dessa skönheter (nedsatta ifrån 750 till 199kr) och gick till en början bara förbi, tills jag kände mig tvungen till att vända tillbaka och prova dom. Det enda paret som var kvar i butiken, och precis i rätt storlek. Hur skulle jag kunnat motstå ?

Vill gå i takt längs trottoarkanten med någon som betyder allt för mig. Vill hålla handen över bordet på en fin restaurang och beställa drinkar. Vill plocka blommor ur rabatten och bli pussad på i pannan. Vill ramla hem en sen natt och kasta mig raklång på en nybäddad säng. Vill gå i låga skor och köpa vykort att skicka till familjen. Vill sitta i knä på balkongen en allra sista natt. Vill vakna upp vid din sida morgon efter morgon och varje dag inse att det är det enda i livet som verkligen är rätt. Jag vill så mycket..

Kommentarer
Postat av: jenny

Vilka snygga!

2011-12-26 @ 21:54:12
URL: http://pastmodernfuture.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0