Hjärtat har en frusen inneboende med pajat självförtroende

Jag tänkte mest uppdatera er om att jag lever, och att den minimala mängden med text här på bloggen beror helt enkelt på en smärre bloggtorka. Det finns väl inte så speciellt mycket att berätta om när jag endast gror in i soffkuddarna om dagarna..

Har dessutom blivit nekad till att gå till skolan imorgon trots att jag har ett matteprov som egentligen bör göras. Måste dessvärre ändå upp och iväg till en annan gymnasieskola imorgon för att lämna över lite grejer inför fredag. Ska då nämligen slå klackarna i taket ihop med mina kära vänner och dansa tills det att benen ger vika. Men som sagt, ingenting gott kommer självmant utan att man behöva lyfta ett finger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0