Trots att jag är halvt itu nu - vet jag att det kommer bli bra


Här ovan får ni en liten förhandstitt på vad som förhoppningsvis blir morgondagens klädsel.

Nu ska jag ta fram mina superkrafter och städa upp lite här i lägenheten innan jag tar mitt pick och pack till Johanna. Ska sova där inatt eftersom att jag har lovat henne att hon skulle få låna utstyrsel utav mig tills imorgon haha.. Fy tusan, dags att läga gasen i botten så att jag inte fastnar här hemma under natten trots allt.

Rakhyvel, underkläder, smink och tandborste, tror inte jag behöver ha med mig mycket mer för att det ska kunna bli en helgalen kväll imorgon.. Uppdaterar er senare igen, love you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfint! :)

2011-12-31 @ 02:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0