Vår julskinka har rymt och släkten kommer om en timma

Hej på er, hoppas att ni alla mår bra såhär dagen innan jul. Jag är hemskt ledsen över att bloggen har blivit lidande idag, men jag har nämligen åkt hem till min mamma lite tidigare än planerat. Har under kvällen spenderat min tid liggandes på golvet och slagit in de allra sista julklapparna, men inte ens knäck, julgran och en mark fylld utav snö har kunnat ge mig någon julkänsla alls..

Nu ska jag invänta min bror och hans flickvän som är på väg ner ifrån Stockholm, och sedan ska jag dunsa i säng. Är så galet trött att ögonen går åt alla möjliga håll..


Kommentarer
Postat av: claudia - my life and my choices.♥

MERRY CHRISTMAS JULIA.♥

2011-12-24 @ 19:47:50
URL: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0