Det går liksom inte att väga upp vänskapen till detta gänget

Som sagt så var jag ute med mina finaste tjejer och firade Nicki igår som fyllde år. Det gjorde vi med dunder och brak på kungshallen där ingen lär ha missat att lägga märke till oss.. Jag kan ju säga det att det var första (och förhoppningsvis sista) gången som vi blev uppraggade på en allt-allo-restaurang.

Med Josefines "välslipade" engelska gick det till slut galant trots meningar som "I don't drunk" och "Can I club, kan jag det, no way" till den halvsmöriga fransmannen, som dessutom ville bjuda ut oss på en drink tillsammans med sitt sällskap på sådär fem-tio fransmän till. Jag kan försäkra er om att kvällen slutade på annat håll, bestående utav gänget med endast vi tjejer i en minimal godisbutik med skyhöga priser.. Värd kväll trots att kontot nu står på noll igen!

Finaste Michaela var som alltid på topp

Snyggingen Amanda körde på säkra kort haha

Fina flickorna Mercedes och Emma

Nicki och hennes superhärliga vän Josefine

Jag och kvällens födelsedagsbarn Nicki, woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0