Vackra kvinnor behöver inget smink



Har precis kommit ut ur duschen efter ett desperat försök att återgå till människa igen. Kände mig inte alls fräsch tidigare i morse efter att ha legat och vänt på mig halva natten.. Blev till slut hemma ifrån skolan imorse eftersom att jag inte visste om illamåendet från igår skulle hålla i sig idag, men inte som tur var. Nu kan jag andas ut igen eftersom att jag ett tag trodde att jag skulle åka på den fruktade magsjukan.

Idag fyller världens bästa Nicki år och det hade vi tjejer ifrån klassen tänkt att fira med middag på stan. Så jag anknyter mig till dom vid sju och innan dess ska jag hinna med att både byta ut en julklapp, åka och handla med David samt svara på ytterligare ett par mail..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant, så sant! :)

2011-12-06 @ 21:21:01
Postat av: Anonym

Färga håret brunt igen det passa dig mycket bättre.. Du såg snyggare och vackrare ut med mörkt hår. Men du passar också i blont med inte alls lika mycket som mörkt..

2011-12-07 @ 18:43:56
Postat av: lovalova!

Såg kommentaren ovanför och måste protestera...Du är SKITSNYGG i blondt pullan! Saknar dig massor, puss!

2011-12-07 @ 23:03:53
URL: http://lovisa.spotlife.se
Postat av: Anonym

brukar du få hatkommentarer? hur klarar du av dom isånnafall? kram.

2011-12-08 @ 07:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0