dagen i bilder







mötte som sagt upp min älskade kusin Camilla på stan idag. det var sjukt kul och vi hade en hel del att prata om när vi satt där på bänken i vårsolen. ja för visst tror jag att våren äntligen är på väg nu.. efter att ha slagit oss ner inne på montis drog vi oss vidare mot godisbutiken och avslutade dagen på espresso house. saknar redan människorna där uppe i stockholm men jag får väl trösta mig med att jag förhoppningsvis träffar dom snart igen. nu ska jag sova, goodnight sweethearts!

Kommentarer
Postat av: ebbs

Skitsnygg header!

2011-02-07 @ 06:43:53
URL: http://eebbasand.devote.se
Postat av: Camilla

Åhh, Jullan, du fick ju inte lägga upp bilderna!! Uschhhhh!! Bara för att du blir finast på varje bild så blir inte alla andra det... TA BORT och BRÄNN dom! Tack ! <3

2011-02-07 @ 16:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0