spåkulan säger: försök igen, du kommer att lyckas!

har precis satt ena foten innanför dörren men har fortfarande andra utanför. i alla fall så är det så det känns, fryser ju som om jag hade begett mig emot nordpolen. dagen har bjudit på en massa hemska och sjuka saker som inte ens är värda att nämnas haha. mötte till slut upp min gamla barndomsvän mikaela för en halkig men trevlig promenad genom stan. imorgon ska jag åka in till stockholms innerstad för att träffa min kusin johanna samt äta med några andra där på kvällen. jag har alltså inte något att klaga över som ni hör! nu ska jag ta och krypa upp i soffan för att vara social med dom andra i detta hem..

livet rullar runt som det ska, det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0