svar på fråga


på ett eller annat sätt så finns det alltid någonting som fungerar.. t.ex finns det alltid människor omkring dig som står lika stadigt som berg vid din sida. jag själv har känt samma känsla, men det styr alltid upp sig bara man håller ut. det finns absolut ingenting som säger att du inte får må dåligt eller visa att du är ledsen, så gråt och få folk att se det. det känns så himla mycket enklare att bara kunna öppna upp sig och släppa den bomb man bär på. det gick faktiskt så långt att jag valde att gå till en psykolog som kunde komma med hjälpande förslag för att saker och ting skulle kunna reda ut den knut jag satt fast i. och jag trodde det aldrig själv, men det hjälper faktiskt.. det är ett riktigt jobbigt beslut att ta, och det är väldigt viktigt med att man får en person som man känner att man verkligen kan prata med. annars finns det så klart vänner och annat som alltid finns där och hjälper en, saker och ting löser sig. du kan även maila mig om du skulle känna för det, gör självklart det jag kan om jag kan få någon att må bättre.. [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0