ta mig hem igen








detta är bilder ifrån min gamla lya i stockholm. ser ni radhuslängan ? ni ska bara veta vilket samhälle det är, med bara en massa liknande hus överallt. det var nog en och annan gång som man själv lyckades gå vilse i den där labyrinten ska jag säga er haha.. men ni minns väl att jag skrev om mitt gamla hus för bara några dagar sedan, att jag saknar det ? & nu berättade mamma att det är till salu.. lite läskigt faktiskt. och som ni ser så är mitt gamla rum sig likt, minns att vi precis tapetserat mitt rum med dessa rosa tapeter innan vi flyttade ut i skogen. vilken nostalgi!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad fint det har blivit !

2011-02-10 @ 12:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0