till min julia

"det fanns så många broar jag inte klara av men när jag var på väg att falla fick du mig att stanna kvar. och som en slump kom du till mig genom en vind, som förde oss samman och allt blev till en synd. ja så många gånger jag syndat bara för din skull, för att få dig att vänta på vår rätta stund"

nej ni nu måste jag sova, imorgonbitti ska jag nämligen iväg till Gnesta för att titta på tomt tillsammans med min underbara mamma. idag fick vi också besked om att det husbygge vi hoppats på faktiskt blir av, förhoppningsvis står det färdigt till slutet utav sommaren. hur underbart lär inte det bli ?

Kommentarer
Postat av: hannah

hej , verkligen fin blogg du har!



kolla in min,

släng gärna in någon kommentar då & då :)

2011-02-20 @ 14:26:28
URL: http://hannahthaflikkah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0