femton sanningar om mig

1. för ett år sedan piercade jag naveln men kroppen stötte bort den. har ett superfult ärr nu.
2. jag är jätte kräsen när det gäller killar, perfekta killar som andra svansar för ratar jag på direkten.
3. en kille med fula händer eller fula ben är avtändande.
4. jag var allergisk emot rödvin förut, fick nässelutslag utav det.
5. jag säger för mycket fula ord som t.ex. arsel, vem använder egentligen det ordet förutom jag ?
6. jag är tragiskt nog beroende utav pengar och shopping.
7. min absolut bästa & värsta vän heter rebecca fornstedt, vi är som om vi vore varandras mammor..
8. jag bär nästan aldrig smink i skolan, satsar mer på klädseln helt enkelt.
9. jag var utomlands i höstas och resväskan står fortfarande inne på mitt rum.
10. jag är totalt tondöv och har ingen taktkänsla alls.
11. hela vårat hus brann för nästan exakt tre år sedan.
12. jag är hemsk i köket men har ändå MVG i hemkunskap.
13. mina klasskamrater har aldrig hört mig prata engelska under våra tre år tillsammans.
14. jag hade en gång en katt som hette Minus. men samma dag som han fick vara ute för första
gången så blev han påkörd och dog. jag minns att jag låg och grät hela kvällen..
15. min naturliga hårfärg är blond.

Kommentarer
Postat av: Linnea

allt bra? (a)

2011-02-10 @ 15:29:04
URL: http://liinneaaz.blogg.se/
Postat av: Ida

fin du va i blont hår! :D

2011-02-10 @ 16:15:28
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: BbyPeach

Ställ en fråga om vad som helst i frågestunden och få svar :D



Fina bilder btw :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0