happy valentines day

det har äntligen kommit något som liknar en vändning för mig, något som faktiskt kan få mig tillbaka på rätt bana igen. idag är det dessutom alla hjärtans dag så jag hade tänkt spendera den med en mycket bra vän framför en film och massa gott.. morgondagen kommer jag spendera i skidbacken, jag ska låta mina vänner lära mig något annat än att ploga ner för barnbacken. även onsdag är en schemabrytande skoldag då jag kommer att spendera hela dagen i bildsalen. för tillfället kan det nog inte bli så mycket bättre då jag också har lov nästa vecka. underbart!

Kommentarer
Postat av: elina

skitsnygg bild verkligen! :) allt bra med dig idag? kram!

2011-02-14 @ 23:26:45
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: therese

sjukt snygg header!

du är grymt fin :)

kram

2011-02-15 @ 13:35:16
URL: http://etsvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin bild!

2011-02-15 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0