wonderful life

blir ni någon gång så där arga att ni bokstavligt talat blir helt galna och är nära på att slita av erat hår ? eller så där när något går sönder som ni verkligen inte kan leva utan, att ni blir så arg tills ni gråter istället för att skrika ? ett sånt monster blir jag, och ingen dag är ett undantag..

för bara en liten stund sedan så satt jag i telefonen med en vän, och precis som jag ska säga det viktigaste i vårat samtal så stänger min mobil av sig. ja som jag har sagt förut så håller telefonen på att gå sönder och lever sitt egna liv. men så iställer för att skrika så sa jag för mig själv "nu ska jag gå och stampa i trappan för att visa hur irriterad jag är" snacka om att rädda situationen med lite stil. fick dock ett riktigt gapskratt ifrån mamma..

Kommentarer
Postat av: felicia:D

awesome outfit:D

2011-02-08 @ 15:03:57
URL: http://dreamepic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0