ändring utav stjärntecken

den 18 januari 2011 så ändrades tydligen våra stjärntecken.. enligt en amerikans astronom så kan våra stjärntecken vara helt felaktiga. skälet till detta ska då vara att jorden inte alls befinner sig på samma position i dag än för 3 000 år sedan, då läran om astrologi grundlades. de forntida babylonierna baserade stjärntecknen på vilken konstellation solen befann sig i den dag en person var född. under dom senaste årtusenden som gått så har månens dragningskraft lett till att jorden vinglat runt sin axel. på grund av denna förändring så står jorden och solen i en annan konstellation idag och det är därför som de stjärntecken som vi trodde att vi hade, kan vara helt fel. det har skett ett hopp på en månad i stjärnornas positioner. jag som förut var oxe ska nu tydligen vara väduren.. jag tänker på dom stackarna som har tatuerat in sina stjärntecken på kroppen, och så nu, ska det tydligen vara helt fel ?

är det någon utav er som tror på astrologi & som brukar läsa horoskop ?



Kommentarer
Postat av: rebecca

De ändras bara för dom som är födda efter 2009 :)

2011-01-20 @ 17:51:19
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju precis du! Men jag då? Blev jag en ORMBÄRARE? Vad fasen är det? / Mami

2011-01-20 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0