boktips & färgning utav hår


sitter just nu här med den underbara boken elsas värld i min famn. när jag var i det nu kaosartade tunisien i höstas så läste jag ut bok nummer ett i denna "serie", elsas mode. vilket är en bok jag tycker att alla ni bloggtjejer där ute borde läsa. jag som annars aldrig läser böcker föll pladask för den & nu har det äntligen kommit ut bok nummer två. helt galet vad man lever sig in i den & jag blir både motiverad & inspirerad till det mest knäppa sakerna genom dessa böcker. böckerna är dessutom skrivna utav sofi fahrman som är en galet grym modebloggare. sitter förresten med hårfärg i håret nu & det känns som om jag typ ska dö, det svider som sjutton i min hårbotten.. jag blir galen!

Kommentarer
Postat av: Balleeh & LilleN

Jättefin blogg tjejen :)

Hoppas du haft en bra dag!

Vi har precis startat upp en frågestund på våran blogg och skulle uppskatta jätte mkt om du orkade slänga in en fråga eller två :)

Kram!

2011-01-16 @ 22:08:00
URL: http://unitedasone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad la du för färg?:D

2011-01-16 @ 22:23:34
Postat av: Anonym

Är du nöjd med ditt nya hårfärg?

Vilket färg la du?

Hoppas det passar dig, fast självklart kommer det att passa dig för det är ju Julia och Julia passar i allt;)

2011-01-16 @ 22:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0