down in a cold dirty well


jag förstår verkligen inte vad människor finner för nöje i att retas med andra. när jag kom in efter att ha varit ute & fotat lite så sitter min strumpa fast i skon, självklart förstod jag ingenting. efter att strumpan åkt av så drog lag loss den ifrån skon, då låg det ett tuggummi eller en limmklutt längst in i dojjan. alltså jag förstår verkligen inte, hur har det kommit dit ? måste då alltså ta mig in till stan för att köpa ny sula. förstå vad glad jag är just nu, verkligen, säger julia med en viss ironi i rösten.. härligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, hahaha... det kan nog vara så att du först trampat på ditt eget tuggummi som ligger placerade lite här och där och sedan stoppat ner foten i dojjan! :)

2011-01-29 @ 16:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0