dumma mobil

jag får spel på min äckliga & dryga mobil. det enda den har gjort dom senaste dagarna är att strula.. är det någon mer som har haft en mobil i modellen sony ericsson j10i & har haft ett rent helvete med den ? jag blir så sur för den skickar någon signal (låter som om en knapp trycks in hela tiden) under samtal, hakar upp sig & sen igårkväll kan jag varken ringa eller skicka sms. är så sjukt trött på allt som ska gå sönder hela tiden, dessutom så har jag sökt efter virus på min dator i två timmar & den har fortfarande bara laddat 1% men redan hittat sex olika virus. ursäkta mig men jag är beroende utav en telefon och detta får bara inte hända just nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skit fin blogg! :)

2011-01-12 @ 07:27:22
URL: http://eemelieggustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0