jag älskar popcorn + minus noll


sitter nu här och äter popcorn samt massa annat onyttigt. jag förstår inte hur jag kan ha börjat äta så mycket den senaste tiden, det känns som om det enda jag gör om dagarna är att tugga och svälja. jag har gått upp hela tre kilo dom senaste veckorna och det är mer än vad jag har gjort på typ ett år.. jag undrar jag om det är något i form av tröstätning trots att jag mår på topp ? haha jag tror att det mest är för att vi aldrig lyckas bli kvitt denna snö. nej nu ska jag slita mig för att gå och hämta spaden, jag måste gräva upp alla popcorn som har trillat ner mellan tuttarna på mig. haha vilka problem man kan ha..

ojoj, vilket ego jag är. jag har skrivit jag typ hundra gånger i detta inlägg. jag jag jag..

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du haft en fin Lördag! Gillar du hårprodukter så missa inte Tävlingen som nu är igång. Annars, ha en härlig kväll! KRAM

2011-01-29 @ 21:58:46
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Allt som allt.

Allt som allt 17 Jag, om man räknar med den sista raden :)

2011-01-30 @ 10:52:31
Postat av: Anonym

jätte fin blogg :) var med och bli veckans blogg.

2011-01-31 @ 10:41:17
URL: http://mynameisulrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0